روش های مختلف هم آغوشی2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

همانطور كه مشاهده می كنید در این حركت مرد باید مستقیم به روی یك صندلی یا كاناپه بشینه و زن روی اون قرار بگیره...


2-در این حركت پاهای زن در اطراف مرد قرار می گیره و دستهای وی نیز با گرفتن گردن مرد باعث میشه كه در بدن زن یك حالت كشیدگی ایجاد بشه و شادابی بیشتری رو فراهم كنه.


3-
در این حركت همانند حركت شماره گذشته ، مرد قدرت حركت چندانی رو نداره و این زنه كه كنترل كامل حركت رو بعهده می گیره


4-
این حركت یكی از كامل ترین حركات در زمینه نوازشی میباشد...چراكه به خاطر فرم خاص بدن زن ، سینه ها بصورت بلند شده در اختیار مرد قرار داره و مرد میتونه در زمان كورس جنسی براحتی اونها رو نوازش كرده و یا در صورت خوشایند زن نوك اونها رو به آرامی فشار اندكی بدهد.


5-
شكم و بخش تحتانی زن بطور كامل قابل نوازش بوده و مرد می تواند براحتی در زمان كورس جنسی با لمس و تحریك كلیتوریس ، زن را براحتی به مرحله ارگاسم برساند..


6-بدلیل فرم خاص این حركت صورت مرد در كنار صورت زن قرار دارد و مرد می تواند در حین رابطه مشغول بوسیدن و مكیدن لاله گوش و لبهای زوج خود شود.


7-مرد میتواند براحتی در حین رابطه در گوش زن نجوا كند.ضمن اینكه اصواتی كه در حین رابطه از دهان زوجین خارج میشود بسیار لذت بخش بوده و زن و مرد با شنیدن آنها می توانند احساس كنند كه در حال رابطه شیرین و كاملی هستند.فیزیك خاص این حركت امكان شنوایی هرچه بهتر این اصوات رو فراهم میكنه


8-در این حركت امكان دخول كامل و عمیق هم برای مقعد و هم برای واژن وجود دارد


9-
یكی از اشكالات این حركت مانند حركت گذشته در این است كه به دلیل بسته بودن دایره فعالیتی مرد، زوجینی كه از شیوه جلگیری از بارداری به روش خروج و انزال استفاده می كنند نباید از این حركت بعنوان حركت آخر استفاده كنند. چراكه ممكن است مرد توان جدا سازی خود را از دست داده و یا منی را درون واژن خالی كند.
10-
اشكال دیگه این حركت اینه كه برای زنانی با اندام چاق مفید نمی باشد. چراكه به خاطر اینكه كنترل ارگاسم در اختیار زن می باشد ، زن باید از انعطاف بدنی خوبی برخوردار باشد تا بتواند حركت موجی شكلی را در كمر خود تولید كند.توجه داشته باشید كه این حركات در كورسهای جنسی باید بصورت موجی شكل باشد و نه بصورت رفت و برگشت..چرا كه حركات از این دسته باعث نمی شوند كه وزن بدن بصورت ضربه وارد بدن مرد بشه و اون رو از حالت لذت به حالت تحمل تبدیل كنه...
11-
از این حركت به خاطر فرم خاصی كه داره برای زنانی توصیه میشود كه دارای زوجی هستند كه توانایی بلند كردن اندام جنسی خود رو ندارند...اینگونه زنها شاید بعد از ازدواج بدلیل این مشكل همسر تا مدتها باكره بمانند و امكان رابطه نداشته باشند ولی با این حركت می توانند نقص همسر را جبران كنند....

 





:: موضوعات مرتبط: مطالب زناشویی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9262
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : شیما
ت : پنج شنبه 17 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی